wtorek, 19 października 2010

Citibank i reklamy w bankomatach - ciąg dalszy

Kilkanaście dni temu pisałem o ryzykownej reklamowej grze, jaką ze swoimi klientami prowadzi Euronet i Citibank. Postanowiłem zapytać, co o sprawie sądzi sam bank i otrzymałem właśnie odpowiedź.



W przeciwieństwie do mnie oraz do wielu osób wypowiadających się na temat tego projektu tutaj i na Facebooku, Citibank jest zadowolony z nowej formy reklamy. Oddaję głos Pani Dorocie Szostek-Rusteckiej, która była na tyle miła, aby odpowiedzieć na moje mailowe zapytanie o stanowisko banku
w tej sprawie.

Dziękujemy za przesłane pytanie oraz Pana uwagi przedstawione na blogu. Wszystkie one są dla nas bardzo cennymi spostrzeżeniami, bo projekt reklamowy, o którym Pan wspomina realizujemy pilotażowo w sieci bankomatów Euronet od 20 września 2010 roku. Pilotaż ten potrwa do 20 października. W okresie tym sprawdzamy m.in. jak tego typu reklama oceniana jest przez naszych klientów oraz jaka jest skuteczność tego narzędzia. Chcemy przy tym zapewnić, że przygotowując to rozwiązanie staraliśmy się zbudować taki projekt, który będzie jak najbardziej przyjazny dla klienta i nie będzie klienta wprowadzał w zakłopotanie. Dlatego między innymi w widocznym miejscu na pierwszym ekranie reklamy umieściliśmy przycisk „Pomiń reklamę”, który pozwala klientowi szybko powrócić do ekranu transakcyjnego. Wpisanie numeru telefonu, o którym Pan wspomina na swoim blogu, poprzedzone jest z kolei komendą „wyślij numer telefonu”. To pozwala klientowi raz jeszcze sprawdzić siebie, tzn. czy wpisane cyfry w polu numer telefonu są właściwe, czy faktycznie klient chce przesłać swój numeru telefonu do kontaktu z bankiem. Dodatkowo w lewym górnym rogu zamieściliśmy wyłuszczony napis "Reklama".

Pod koniec realizacji pilotażowego projektu wydaje się, że ta forma reklamy spotkała się z pozytywnym odbiorem naszych klientów. Dotychczas, nasi klienci nie zwracali się do nas z uwagami czy reklamacjami dotyczącymi tej formy reklamy. Wielu z nich z kolei wykorzystało ten kanał do nawiązania kontaktu z bankiem.

Pozdrawiam,

Dorota Szostek-Rustecka

Dorota Szostek-Rustecka
Kierownik ds. kontaktów z mediami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz